شرکت پارس ارتباط افزار

شرکت پارس ارتباط افزار پیام بگذارید

مجموعه پارس ارتباط افزار یکی از بزرگترین و بنام‌ترین شرکت‌های فعال در عرصه تکنولوژی های  IT، دیتا،  توسعه شبکه، حوزه‌های نظارتی و امنیتی در کشور است که با بهره‌گیری از ساختاری هوشمند و به‌روز، توانسته بیش از یک دهه حضور درخشان در عرصه فناوری داشته باشد. استفاده از کادر پرسنلی با دانش و تخصص بالا و درک درست از الزامات و نیازهای بازار ایران در خصوص صنایع این حوزه، باعث شده است، شرکت پارس ارتباط افزار تمام تلاش و همت خود را صرف ارائه خدمات شایسته و محصولات باکیفیت و در بالاترین استانداردهای جهانی نماید. در حال حاضر خانواده بزرگ پارس ارتباط افزار ، نماینده رسمی بیش از ده برند معتبر جهانی در زمینه تکنولوژی‌های شبکه و محصولات نظارتی می‌باشد. در این محتوا از وب‌سایت ایمن دوربین ، قصد داریم راجع به این شرکت و فعالیت‌هایش در زمینه‌ی دوربین مداربسته، همچنین گارانتی پارس ارتباط افزار بیشتر بدانیم. با ما همراه باشید:

پارس ارتباط افزار

پارس ارتباط افزار و تکنولوژی های روز دنیا

شرکت پارس ارتباط افزار ، از سال 1383 با عرضه محصولات شناخته شده‌ای مانند HP و Cisco و   ASUS وارد دنیای شبکه و IT شد و از همان ابتدا، با بلندپروازی و آینده‌نگری، موفق به جلب اعتماد برندهای معتبر  ASUS  و AZtech و اخذ نمایندگی از آنها شد.

در طول این یک دهه فعالیت، شرکت پارس ارتباط افزار اقدام به اخذ نمایندگی یا عرضه محصولات بسیاری از معتبرترین کمپانی های دنیا از جمله، TP-Link ,  Seagate ، Hikvision ،   HiLook،  ASUS ،  digivod و چند شرکت بزرگ دیگر نموده است. طبیعتا داشتن نمایندگی از تولیدکنندگان معروف و معتبر جهانی، نشان‌دهنده‌ی استانداردها و قابلیت‌های ویژه‌ای است که پارس ارتباط افزار دارای آن است.

شرکت پارس ارتباط افزار و همکاری با شرکت هایک‌ویژن :

یکی از مهمترین بخش‌های فعالیت شرکت پارس ارتباط افزار ، نمایندگی غول فناوری چینی، یعنی هایک ‌ویژن است. همانطور که می‌دانیم هایک ‌ویژن یکی از معتبر‌ترین و بزرگترین شرکت‌های تولید و ساخت تجهیزات نظارتی و امنیتی مانند دوربین مداربسته در سطح جهان است که بنا بر ارزیابی صورت گرفته توسط مجله a&s Security 50 ، -این مجله به معرفی کمپانی‌های بزرگ فعال در عرصه صنعت امنیت می‌پردازد- هایک ویژن در سه سال گذشته بزرگترین تولیدکننده دوربین مداربسته در سطح دنیا بوده است.

شرکت هایک‌ ویژن با بهره‌گیری از افراد متخصص و باتجربه، در مسیر توسعه و طراحی بسیار پیشگام است و انواع تجهیزات و ابزارآلاتی که در یک سیستم مداربسته به کار می‌رود را تولید می‌کند.

محصولات شرکت پارس ارتباط افراز:

  • دستگاه DVR و NVR

  • انواع دوربین‌های آنالوگ HD و دوربین‌های تحت شبکه یا IP

  • نرم‌افزارهای مرتبط با سیستم مداربسته

  • سیستم‌های هشداردهنده

  • و بسیاری دیگر که مرتبط با زمینه دوربین مداربسته است.

مسئولیت عرضه، توزیع و ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات کمپانی هایک ویژن از سال 1394 به عهده شرکت پارس ارتباط افزار است، که این شرکت با بیش از 100 نماینده فروش و 10 نماینده ارائه کننده خدمات فنی در سطح کشور، توانسته این وظیفه را به درستی انجام دهد.

ویژگی ها و توانمندی های پارس ارتباط افزار:
  • داشتن مدیران و کارکنان متخصص، با دانش، با تجربه و متعهد به اصول اخلاقی حرفه‌ای و شرعی
  • تلاش در جهت ارتقاء به استانداردهای جهانی به عنوان نماینده برترین برندهای دنیا
  • فعالیت مستمر، با دوام و با کیفیت بالا در بیش از یک دهه که نشان از ثبات این شرکت دارد.
  • مشتری‌ مداری و ارائه بالاترین خدمات حین و پس از فروش محصولات خصوصا تجهیزات دوربین مداربسته
  • چارت اداری قوی و تفکیک مسئولیت که شامل معاونت‌های فنی، بازرگانی، فروش، مالی، انسانی، تضمین کیفیت، خدمات پس از فروش و غیره می‌باشد.
  • شبکه گسترده نمایندگی در کشور برای توزیع، فروش، تامین کالا و قطعه
  • گارانتی پارس ارتباط افزار و وارانتی
  • ارائه خدمات پس از فروش
  • تنوع محصولات و کالاهای مختلف در عرصه سیستم‌های نظارتی، تجهیزات رادیوئی، محصولات مرتبط با فناوری شبکه و غیره

گارانتی پارس ارتباط افزار و خدمات پس از فروش :

شکی نیست که اگر به عنوان یک کاربر برای استفاده شخصی و یا به عنوان یک نصاب یا فروشنده به نمایندگی از یک مشتری درصدد خرید یک سیستم دوربین مداربسته باشید، یکی از مهمترین دغدغه‌های شما، وجود کیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر است.

کلیه تجهیزات هایک ویژن که از طریق گروه فنی ایمن دوربین و سایت پارس ارتباط افزار به فروش می‌رسد، تحت گارانتی پارس ارتباط افزار قرار دارد و دارای هولوگرام و گارانتی 24 ماهه این شرکت می‌باشد.

دستورالعمل و شرایط گارانتی پارس ارتباط افزار :

گارانتی و وارانتی مبحث مهمی است که همواره ذهن خریدار را به خود مشغول می‌سازد. بدیهی است شرکت و کمپانی که می‌تواند گارانتی معتبر ارائه دهد، می‌تواند اطمینان بیشتری به خریدار ببخشد.

به منظور دریافت گارانتی پارس ارتباط افزار در محصولات ارائه‌شده از سوی هایک ویژن ، باید این نکات مد نظر قرار دهید:

  • گارانتی تمام محصولات، 24 ماه پس از تاریخ خرید می باشد.
  • گارانتی تنها شامل محصولاتی است که با هولوگرام و شماره سریال شرکت پارس ارتباط افزار عرضه شده باشند.
  • در صورتی که رفع عیب و ارائه گارانتی یک محصول، بیش از 48 ساعت زمان ببرد، شرکت پارس ارتباط افزار اقدام به تعویض کالا به جای تعمیر آن می‌کند.
  • آسیب‌های فیزیکی ناشی از آتش سوزی، نوسانات برق، قرارگیری تجهیزات در آب، شامل گارانتی نمی‌باشد.
  • دستکاری و تعمیر دستگاه‌ها توسط افراد غیرمجاز، گارانتی محصول را نقض می‌کند.
  • گارانتی مربوط به قطعات سخت‌افزار بوده و شامل مشکلات نرم‌افزاری و آپدیت‌های غیر اصولی نمی‌باشد.

سخن پایانی:

شرکت پارس ارتباط افزار به نمایندگی قانونی از شرکت هایک ویژن و به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌ها در زمینه فروش محصولات دوربین مداربسته در ایران همکاری می‌کند و با ارائه محصولات باکیفیت و همچنین گارانتی معتبر می‌تواند خیال شما را از داشتن یک سیستم مداربسته با کیفیت و با دوام آسوده سازد. گارانتی پارس ارتباط افزار که به مدت دو سال کامل اعتبار دارد، یکی از معتبرترین گارانتی‌ و وارانتی در زمینه دوربین مداربسته می‌باشد و از هر جهت محصولات این شرکت را تضمین و پشتیبانی می‌کند.

ازین که این محتوا را در وب‌سایت ایمن دوربین مطالعه کرده‌اید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم این مقاله برایتان سودمند و مفید واقع شده باشد.

در صورت تمایل به دریافت مشاوره و خدمات با همکاران ما در گروه فنی تماس بگیرید تا با اطمینان بیشتری محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *