دوربین مداربسته ارزان

دوربین مداربسته ارزان پیام بگذارید

امروزه قانون خرید به گونه ای شده اسیت که غالب افراد برای خرید هرچیز به قیمت آن توجه میکنند و ناخودآگاه به سمت اجناس با قیمت ارزانتر کشیده میشوند.دوربین مداربسته جزو اقلامی است که در بازار با قیمتهای بسیار متفاوتی به فروش میرسد و اگر ما به عنوان خریدار دوربین مدار بسته، در خرید به دو مسئله مهم و اساسی کیفیت و کمیت  توجه کنیم مطمئنا درصد نارضایتی ما به صفر خواهد رسید و خرید بهتری خواهیم داشت.

دوربین مداربسته ارزان

 

در بازار، دوربین مداربسته با قیمت های متفاوتی (40 هزار تومان و شاید پایین تر و دوربین های با قیمت بسیار بالا) وجود دارد و اگر خریدار به کیفیت دوربین مداربسته توجه نداشته باشد ناخودآگاه به سمت دوربین مداربسته ارزان قیمت کشانده میشود.

این سوال بوجود میآید که چه تفاوت کیفیتی بین دوربین مداربسته ارزان قیمت و دوربین مدذاربسته گران قیمت وجود دارد.

مصرف کننده محترم: موقع خرید باید به این نکته نوجه داشته باشید که هیچ ارزانی بی دلیل نمیباشد اکثر دوربینهای مداربسته ارزان قیمت مربوط به تکنولوژی ahd میباشند که از لحاظ برد و نوع سخت افزاری دارای کیفیت مناسبی نیستند و همچنین از لحاظ ساختار فیزیکی دارای شکل مناسبی نمیباشند و اکثرا دارای بدنه پلاستیکی بیکیفیت میباشند. در اکثر دوربینهای مداربسته ahd ارزان قیمت از برد h42 یا 0130 استفاده میشود که هر دو برد دارای کیفیت نامناسبی میباشند. و اکثر آنها دارای کیفیت تصویر معمولا 1.3 مگا پیگسل هستند. لازم است خریداران دوربینهای مداربسته ارزان قیمت آگاهی داشته باشند که وارد کننده دوربین مداربسته برای ارزان تمام شدن این دسته از دوربین ها از لنز و IR Cut و برد IR بسیاز ارزان قیمت استفاده میکنند که این امر باعث پایین آمدن کیفیت آن میگردد و به مرور زمان دارای افت تصویر فراوانی خواهند بود.

برند ارزان قیمت دوربین مداربسته کدام است؟

 شرکت ایمن دوربین ، دوربین های مداربسته ارزان قیمت با برند پروکسی که دارای گارانتی طلایی یکساله و همچنین کیفیت و قیمت ومناسب میباشد را به مشتریان عزیز توصیه مینماییم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *